- -40%
Kross Level Boost 2.0
Rowergórski Kross Level Boost 2.0 to klasyczny przykład wyspecjalizowanego roweru elektrycznego. Nasz e-bike to najlepsze, co możesz zrobić dla siebie, jeśli myślisz profesjonalnie o swoich startach w maratonach MTB lub wyścigach XC -ułatwi on wstępne przejechanie trasy oraz zapoznanie się z nią, bez nadmiernego obciążania swojego organizmu. A jeśli po prostu myślisz o nim jako o rowerze rekreacyjnym to zapewni ci mnóstwo zabawy w zróżnicowanym terenie.
Shimano Steps
W modelu E-bike Kross Level Boost 2.0 zamontowana jest zintegrowana bateria o pojemności 504 Wh oraz układ napędowy Shimano Steps E-8000. Wydajny silnik z momentem obrotowym o mocy 70 Nm zapewnia duże ułatwienie podczas pokonywania trudnego terenu. Dzięki takiemu układowi wspomagającemu można pokonać nawet do 145 km. Zamontowany wyświetlacz ułatwia monitorowanie parametrów jazdy oraz stanu baterii.
Osprzęt
Kross Level Boost 2.0 został wyposażony w wysokiej jakości osprzęt Shimano Deore M6000. Dzięki takiemu połączeniu dostępny jest szeroki zakres przełożeń w kombinacji 1x10. Nasz e-bike to rasowyhardtail z markowym amortyzatorem powietrznym SR Suntour XCR 34 RLR AIR o skoku 120 milimetrów i przystosowany pod kołaboost. Manetka blokady znajdująca się na kierownicy pomaga w przejęciu pełnej kontroli nad tym, jak rower się zachowuje w terenie. To ty jesteś „jeźdźcem i to ty trzymasz lejce”. Włożyliśmy w niego także duże, 29 calowe koła posiadają wysokiej jakości opony WTB Ranger Comp o szerokości 2,25”przygotowane do montażu systemu tubeless.
Technologie
Kross Level Boost 2.0 posiada ramę wykonaną z aluminium superlite. Stop ten, dzięki obróbce termicznej charakteryzuje się wysoką sztywnością i wytrzymałością na przeciążenia. A co najważniejsze, niską wagą. Dodatkowo, w najmniej narażonych miejscach rurki ramy są potrójnie cieniowane dla zmniejszenia jej masy. Każda rama jest także poddawana procesowi znanemu jako hydroformowanie. Pozwala nam to na uzyskanie lżejszych konstrukcji charakteryzujących się wyższą wytrzymałością oraz precyzją wykonania. Wszystkie przewody zostały poprowadzone wewnątrz ramy, dzięki czemu udało nam uzyskać schludny i czysty wygląd ramy. Napęd elektryczny jest zgodny z przepisami Prawa o ruchu drogowym, a maksymalna prędkość wspomagania to 25 km/h.