![](https://velopoint.pl/9170-large_default/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9167-large_default/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9168-large_default/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9169-large_default/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9171-large_default/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9172-large_default/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9173-large_default/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9170-slider_photo/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9167-slider_photo/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9168-slider_photo/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9169-slider_photo/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9171-slider_photo/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9172-slider_photo/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
![](https://velopoint.pl/9173-slider_photo/kierownica-zipp-service-course-80-ergo.jpg)
Kierownica Zipp SL-70 Aero to wykonany z włókna węglowego model, pełen innowacyjnych rozwiązań, który zapewnia najlepsze w swojej klasie osiągi. Dzięki SL-70 pozwala na ergonomiczne dopasowanie bez kompromisu dla wydajności aerodynamicznej. Przód kierownicy zawiera najnowsze udoskonalenia Zipp, oparte na dziedzictwie aerodynamicznego modelu VukaSprint. Góra wykonana w kształcie skrzydła została zaprojektowana przy pomocy metody CFD. W tym przypadku nie jest to slogan reklamowy, a realna różnica aerodynamiczna, która pozwala na oszczędzenie 6.4 Wata w porównaniu z tradycyjną kierownicą o zaokrąglonym kształcie.
Oprócz walorów aerodynamicznych kierownica SL-70 Aero ma reach, który wynosi 70 mm, dla jak najlepszego dopasowania, bez uszczerbku dla długości mostka i utraty kontroli nad kierownicą. Zmieniony kąt nachylenia pozwala na swobodny dostęp do klamek, bez potrzeby obracania kierownicy w górę. Kierownica posiada sporo miejsca na nadgarstek, aby zapewnić jak najbardziej komfortową jazdę i sprinty w dolnym chwycie.