Rower szosowy Orbea Orca Aero 2022 M31eLTD PWR Red Carbon
  • Rower szosowy Orbea Orca Aero 2022 M31eLTD PWR Red Carbon
  • -20%
  • - 20%

Rower szosowy Orbea Orca Aero 2022 M31eLTD PWR Red Carbon

25 599,00 zł
20 479,20 zł
Brutto Dostawa w ciągu 1-3 dni roboczych
Rozmiar
Dostępny Ilość

Nowa Orbea Orca Aero 2022 M31eLTD PWR Red Carbon. Najszybsze rowery szosowe. Karbonowa, sztywna rama o najnowocześniejszych aerodynamicznych przekrojach z hydraulicznymi hamulcami tarczowymi.

Rower szosowy nowa Orbea Orca Aero 2022 M31eLTD PWR Red Carbon

Zaprojektowanie czystego roweru aero bez zwiększania masy i zmniejszania zdolności podjazdowych jest ogromnym wyzwaniem. Naszym celem jest zawsze zmniejszenie masy, ale zachowanie sztywności wymaganej do przenoszenia mocy, czyli zdolności przenoszenia mocy z pedałów na koła w celu prowadzenia roweru do przodu. Poprawa aerodynamiki staje się bardziej widoczna przy wyższych prędkościach, jednak wpływ masy, sztywności i przenoszenia mocy jest dominujący na wymagających podjazdach. Podczas testów z dumą pokazujemy, że Orca Aero nie traci wydajności, nawet na najtrudniejszych podjazdach. Pamiętaj, że dotyczy to roweru, który wykazuje poprawę aerodynamiki o 15 W przy dużych prędkościach, co czyni Orca Aero jednym z najlepszych wspinaczkowych rowerów aero, jakie możesz kupić.

DYNAMICZNA STRUKTURA: Jest to klucz do optymalizacji sztywności w stosunku do wagi. Większość obciążeń skręcających i bocznych jest przenoszona przez dolny kręgosłup ramy. Rura czołowa, rura dolna i dolna rura tylnego trójkąta są odporne na skręcanie i przenoszą moc na tylne koło. Nie ma co do tego wątpliwości, odporność na zginanie w dolnej części ramy przekłada się bezpośrednio na więcej watów na koło i wrażenie, że przeniesienie mocy jest natychmiastowe. Konstrukcja każdej z sekcji, włókno węglowe OMX i specyficzny układ dla każdego rozmiaru ramy sprawiają, że stosunek sztywności do masy tego roweru aerodynamicznego jest jednym z najbardziej wydajnych i najszybszych na rynku.

CARBON OMX : Kiedy ciągłe poszukiwanie ulepszeń w naszej produkcji carbonu przynosi rezultaty, które ledwo przypominają te sprzed kilku lat, nadszedł czas, aby zmienić sposób, w jaki mówimy o carbonie. Wraz z wprowadzeniem OMX pokazujemy rowerzystom na całym świecie kierunek naszych najlżejszych i najsztywniejszych ram wyścigowych. Nie twierdzimy, że OMX to sekretna receptura – OMX to szczytowe osiągnięcie w produkcji rowerów z włókna węglowego.

GEOMETRIA ROWERU WYŚCIGOWEGO: Geometria Orca Aero Racing powstała w wyniku prawie 100 lat projektowania rowerów szosowych i stanowi idealną równowagę między responsywnością i stabilnością. Pozycja jest agresywna, aby zmaksymalizować aerodynamikę nadwozia i wydajność. Obsługa jest precyzyjna i intuicyjna. Kąty i wymiary są starannie przemyślane w różnych rozmiarach, aby z każdym naciśnięciem pedału przenosić więcej mocy na drogę, a większa moc oznacza większą prędkość.

  • Krótszy rozstaw osi jest bardziej responsywny
  • Krótsze dolne rury tylnego trójkąta dla lepszego przyspieszenia
  • Przesunięcie widelca w zależności od rozmiaru zapewnia lepszą kontrolę bez względu na rozmiar ramy
  • Niższy stack i większy drop zapewniają lepszą aerodynamikę i stabilność
  • Wyścigowa ergonomia = więcej watów!

WSZECHSTRONNOŚĆ: Dzięki prześwitowi na opony 30c, Orca Aero przyznaje, że prędkość może być również wygodna. Współcześni kolarze szosowi odkryli zalety większych opon – szersza opona napompowana niższym ciśnieniem może zmniejszyć opory toczenia, a dodatkowa objętość powietrza znacznie zwiększa przyczepność. I wreszcie, kluczowym elementem idealnej równowagi Orca Aero jest ergonomia. Lepsza ergonomia poprawia komfort kierowcy, aerodynamikę i kontrolę. Co oznacza większą prędkość! Nowy kokpit Orca Aero został zaprojektowany z myślą o doskonałej ergonomii, ponieważ odchodząc od w pełni zintegrowanego kokpitu, uzyskujemy ogromne korzyści ergonomiczne przy bardzo niewielkim kompromisie. Obracaj kierownicę, zmień długość mostka lub zmień szerokość kierownicy, aby uzyskać idealną pozycję, zoptymalizować aerodynamikę i zmniejszyć zmęczenie.

MOSTEK OC2 ICR ROAD: Nasz nowy mostek ze stopu 6061 jest wystarczająco mocny dla najmocniejszych sprinterów. Ze wzrostem o -10º i 7 długościami od 70 do 130 mm, jest również wyposażony w pełną integrację kabli. Przeprojektowaliśmy płytę czołową i mocowanie komputera, dodając regulację nachylenia, dzięki czemu możesz idealnie ustawić komputer. Jest to idealne połączenie z całkowicie nową kierownicą aero i specjalną sztycą podsiodłową aero, aby nie tylko poprawić ergonomię, ale także aerodynamikę.

KIEROWNICA SZOSOWA OC3 AERO: Nasza nowa kierownica aerodynamiczna o kącie 5º i mostek umożliwiają obrót do 15 stopni oraz wybór szerokości i zasięgu. W połączeniu z naszym mostkiem ICR widzimy znaczne zmniejszenie oporu, a także doskonałą sztywność dla najbardziej agresywnych rowerzystów. SZTYCA AERO OMX: Nasza nowa sztyca aero umożliwia regulację w zakresie do 25 mm cofnięcia i pochylenia w zakresie +/- 10º. Dodatkowo zmniejszyliśmy opór w porównaniu do poprzednich projektów.

PRZECHOWYWANIE W RAMIE: Nowoczesne rowery aero wymagają nowoczesnych rozwiązań, które nie tylko poprawiają wygląd roweru, ale także sprawiają, że jest SZYBSZY.

CARGO FOIL: na odwieczne pytanie, gdzie przewozić niezbędne narzędzia i dętki, odpowiada zintegrowana folia Cargo za przednim kołem. Podobnie jak koszyk na bidon, Cargo Foil jest nie tylko użyteczny, ale także korzystny aerodynamicznie. Wypełnij go lub zostaw pusty, to kolejna funkcja, która czyni Orca Aero lepszym.

BIDON AERO: Przepływ powietrza wokół dolnej rury płynnie przechodzi obok bidonu i koszyka i nic nie przeszkadza w pięknym wyglądzie ramy. Elegancki i stylowy kształt aerodynamicznego bidonu i koszyka zapewnia nawodnienie bez zakłócania aerodynamiki. W rzeczywistości Orca Aero jest szybszy z bidonem na miejscu. Jeśli potrzebujesz większej ładowności, na dolnej rurze i rurze podsiodłowej dostępne są standardowe uchwyty na bidony.

Opis

RAMA
Orbea Orca Aero Carbon OMX disc, monocoque construction, HS 1,5", BB 386, powermeter compatible, Thru Axle 12mm x 142mm rear, thread M12x2 P1, Speed release compatible, internal cable routing, EC/DC compatible.
WIDELEC
Orbea Orca Aero OMX ICR, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered head tube compatible, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1, Speed release compatible dropout.
MANETKI
SRAM Rival eTap AXS
PRZERZUTKA TYLNA
SRAM Rival eTAP AXS
PRZERZUTKA PRZEDNIA
SRAM Rival eTAP AXS
KASETA
SRAM XG-1250 10-30t 12-Speed
ŁAŃCUCH
SRAM Rival 12-Speed
MECHANIZM KORBOWY
SRAM Rival AXS Powermeter Dub 35x48t
KIEROWNICA
OC3 Aero Road Carbon, reach 80mm, drop 125mm
WSPORNIK KIEROWNICY
Orbea ICR -8º
STERY
FSA 1-1/2" Integrated Aluminium Cup
SIODŁO
Prologo Dimension T4.0 size143 mm
WSPORNIK SIODEŁKA
Orbea Aero OMX
HAMULCE
SRAM Rival eTap AXS
KOŁA
FULCRUM Racing 400 DB
OPONY
Vittoria Rubino IV G2.0 TLR 700x25c

16 innych produktów w tej samej kategorii: